Operativa
Intervencija: Odstranjevanje dreves na cestah v KS Otalež
Gasilci PGD Plužnje in vaščani KS Otalež smo na terenu že od nedelje 2.2.2014. V članku si lahko ogledate nekaj slik iz zadnjih dni.
Intervencija: Odstranjevanje dreves na cestah v KS Otalež 2.2.2014
V nedeljo 2.3.2014, je na cesto Plužnje - Otalež - Jazne in Plužnje - vrh vasi Lazec padlo veliko dreves, ki niso zdržali teže ledu in snega. Zato sta že zjutraj ob 7:00 dva člana odšla iz doma z gasilskim voziom GV-GP1 z namenom, da se oceni kakšno je stanje na cestah.
Intervencija: Močan veter odkrival strehe
V četrtek 23. 8. 2012 smo ob 9:35 prejeli klic gospodarja kmetije Na' Prikraj v vasi Lazec. Obvestil nas je, da mu je močan veter odkril del strehe stanovanjskega objekta ter del strehe gospodarskega objekta.
Intervncija: Požar na Sveti gori
V petek 3. 8. 2012 smo gasilci GZ Cerkno dobili poziv za pomoč pri gašenju požara na Sveti gori. Ob 16:00 smo so iz Cerkna odpravili gasilci PGD Plužnje in gasilci PGD Cerkno v Stopniku pa so se nam pridružili še gasilci PGD Šebrelje.
Intervncija: Zasilni pristanek padalca
V torek, 17. 7. 2012 ob 16.45 je v bližini kraja Plužnje, občina Cerkno, jadralni padalec zasilno pristal na drevesu. Padalec se je z drevesa rešil sam, padalo pa so mu z drevesa sneli gasilci PGD Plužnje.
Gasilsko tekmovanje GZ Cerkno 2012
V soboto 19 .5. 2012 je v Cerknem potekalo Gasilsko tekmovanje GZ Cerkno v organizaciji PGD Bukovo, PGD Gorje - Poče - Trebenče in GZ Cerkno. Tekmovanje je že nekako tradicionalno potekalo na parkirišči zraven "Nove" ETE od osme ure zjutraj pa vse do šeste ure popoldne.
Gasilska vaja G.Z. Cerkno 2011
V soboto 5. 11. 2011 smo gasilci PGD Plužnje sodelovali pri gasilski vaji "Dijaški dom". Vaja je bila organizirana na nivoju celotne gasilske zveze Cerkno. Naše društvo je sodelovalo z devetimi gasilci in dvema voziloma. Po prihodu na mesto vaje so nas na sprejemnem mestu najprej popisali potem pa nas napotili do štaba. V štabu so nam dodeli sektor v katerem dulujemo. Po prihodu v sektor nam je vodja sektorja dodelil nalogo. Naša naloga je bila notranji napad po lestvi skozi okno v prvem nadstropju ter reševanje ponesrečencev. Naši napadalci so uspešno rešili tri ponesrečence in jih predali bolničarjem.
Gasilska vaja jesen 2011
V nedeljo 2.10.2011 smo pripravili društveno vajo ob mesecu požarne varnosti, oktobru. Tokrat smo si zamislili travniški požar. Do požara je prišlo v Pirhovem logu zaradi nepazljivosti pri pikniku.
Intervencija: Delovna nesreča s traktorjem
 V nedeljo 11.9.2011 smo ob 19:06 dobili poziv o delovni nesreči s traktorjem v Jaznah. Na intervencijo smo izvozili z GVM-1 in petimi (5) gasilci. Poziv so dobili tudi gasilci PGD Cerkno, ki so izvozili z GVV-1 in PV-1 in osemnajstimi (18) gasilci.
Gasilska vaja Porezen 2011
V soboto, 25.6.2011 smo se ob dnevu državnosti ter ob dvajseti obletnici samostojnosti republike Slovenije udeležili gasilske vaje črpanja vode s sistemom verige črpalk iz najvišjega izvira na Cerkljanskem, potoka Zapoške na vrh hriba Porezen n.m.v 1630m. Pri vaji je sodelovala vsa gasilska društva GZS Cerkno; PGD Šebrelje, PGD Cerkno, PGD Bukovo-Zakojca, PGD Plužnje, PGD Ravne, PGD Zakriž, PGD Novaki, PGD Gorje-Poče-Trebenče, PGD Planina-Čeplez.